Az én hitem szerint halhatatlanok vagyunk.

Amikor meghalunk lelkünk beleszáll azokba, akiknek fontosak voltunk, így bennük örökre élünk. Ha ők is meghalnak, az ő lelkük is tovább száll.

Felemelő érzés tudni, hogy bennem hány ezer ősöm lelke lakozik. És tudom, hogy ezekkel az emberek vagyok egy teljes egész. És nem fontos, hogy ezek az emberek a rokonaid legyenek.

Az is egy nagyszerű érzés, hogy tudom, ezer meg ezer ember lelkének egy kis porcikáját én fogom majd alkotni.

Ez egy sajátos hit, de ez az én hitem.

A bejegyzés trackback címe:

https://aprogondolatok.blog.hu/api/trackback/id/tr142680724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása